Salut, te sunam noi?

Informatii PC Garage

Cum procedez

Ghid returnare produse:

Renuntarea la cumparare se poate face completand formularul din cont client sau accesand acest formular de returnare.

Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de PC Garage S.R.L.:

Daca aveti certitudinea ca produsul necesita acordarea garantiei, il puteti expedia la adresa PC Garage S.R.L., Str. Logofat Tautu, Nr. 68A, Sector 3, Bucuresti insotit de o copie a certificatului de garantie si o descriere a defectului prin intermediul Fan Courier. Puteti apela Fan Curier la numarul de telefon 021-9336 si solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastra, costul transportului fiind suportat de PC Garage S.R.L.. Mentionati curierului ca este o expeditie a unui produs la care se solicita acordarea garantiei. Puteti preda personal produsul catre Departamentul Garantii, de luni pana vineri intre orele 10.00 si 18.00, insotit de o copie a certificatului de garantie.

Puteti solicita sprijin pentru a identifica daca produsul necesita acordarea garantiei sau suport pentru expediere contactand Departamentul Garantii.

In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de catre Departamentul Garantii).

Ghid trimitere in garantie, produs insotit de Certificat de Garantie emis de producator:

Daca produsul a fost insotit de un certificat de garantie emis de producator, va rugam sa urmati indicatiile mentionate in respectivul document. Departamentul Garantii va poate sprijini in rezolvarea problemelor aparute. Daca aveti nevoie de asistenta completati contact garantii.